Saturday, January 3, 2009

My Nü Guitar!

Saturday, January 3, 2009





Owh dengan berbesar hatinya aku nak cerita bahawa aku dah beli guitar baru yay! Siap beli Capo sekali! (Kaler biru tu) Duhh

Okay ni lah guitar baru aku.. yang color merah tu.. yang lama yang coklat tuh. (Yang coklat punya tali da rongak sebab aku tukar dengan yang baru haha)


Bukannya tak sayang dengan gitar lama.. Tapi guitar lama tu macam dah..err let's say dah terlalu lama. Niat hati nak simpan guitar lama tu buat kenangan..

Sebab guitar lama tu arwah ayah belikan untuk aku when I was..err..Sekolah Menengah rasanya.. Tak ingat lah.

" Membazir je kau ni! ". Cma cakap.

" Nak simpan buat kenangan la..simpan elok².. "

" Eleh..alasan.."

Menyibuk jek adik aku nih!


| Bila balik baru perasan size dia lebih kurang je. Rasa macam nak pulangkan balik je! |

Share

0 comments:

Post a Comment