Tuesday, October 6, 2009

All about Internal Auditing

Tuesday, October 6, 2009



Wogeh! Oleh kerana dah terlalu muak dengan classes, jadi aku mengarahkan (cewah) Fad lukis-lukis kat tangan aku. Sebab ape? Sebab aku suka la! Suka ade org usik-usik tangan aku (in fact other part of my body oso haha) sebab rasa nak tertido. Oleh kerana Fad pun pantang dapat peluang tunjukkan bakat die yang tak seberapa tu, so masa klas IA tadi aku keluarkan semua pen-pen pelbagai color. Tak cukup dengan tu, (Fad sungguh tamak) die rembat pen Nor sekali.

Owh jarang aku mention pasal Nor kan? Ade kan aku up gambar dia kat sini? eh takde eh? Okay later aku cerita sikit pasal Nor sebab dia klas lain la..so macam susah nak dapat uddate hehe..Orite so ni la hasil seni yang Fad dah buat selama setengah jam la kot aku rasa. Anyway thanks Fad. Cute sangat lukisan ko tu hehe.


| Fad : Leh challenge Shikin nak jadi artist tak bertauliah |



Share

0 comments:

Post a Comment