Saturday, November 21, 2009

Tak Kisah Pun!

Saturday, November 21, 2009


Phew! Kebosanan melanda! WTF?! Hari ni aku kena tinggal duduk rumah dengan adik laki aku, Syafiq, sebab family members aku yang lain pergi jalan-jalan kat Johor (bukanlah jalan-jalan sangat, tapi nak pegi berurut je)..

So aktiviti aku hari ni tak lain tak bukan baca novel sambil ber-breakfast-kan Twisties, tengok ulangan Macam-Macam Aznil, update Facebook (tatau update apa sebenarnya. Just feels like saying 'update'), update blog (I really am doing this) dan cari list Chick Flick movies yang best-best.

Oh dan tadi aku bagi kura-kura aku makan kulit roti (sebab aku tengok botol makanan dia tiba-tiba kosong. Of course dah habis sebab dia makan. Bukan jiran aku makan sebab botol tu dia boleh capai dari rumah dia). Tapi macam dia taknak makan je. What to do? Aku pun takde transport nak pegi Pet Shop kat depan taman rumah aku tu. Tapi mungkin bagi roti tu..ibarat bagi kucing makan rambutan? Okay now aku sedang merepek.

Tapi sungguh bosan! Actually aku tak kisah pun. Sebab kalau ada internet, aku boleh tahan lagi. Tapi sebab rasa nak keluar. Tu je. Boring banget.


|| Boringgggg! ||

Share

0 comments:

Post a Comment