Wednesday, January 20, 2010

Boring? Mainla PS2!

Wednesday, January 20, 2010


Okay aku duduk di rumah and do nothing. Oleh kerana terlalu bosan, semalam sempat lagi beli 3 DVD game for PS2.



Resident Evil : Outbreak [File #2]



Haunting Ground




Crash Tag Team Racing (I love this game since PS dulu)


Yang paling frustrating sekali, RE : Outbreak File #2 takdela best pun. Tak best langsung! Langsung tak ubah macam RE : Outbreak yang biasa (yang aku tak abes main dulu). Bezanya cuma kali ni dia dah unlocked semua tempat dan zombie-zombie pun macam dah tak berapa banyak. Macam ibarat korang dah habis main game tu, and korang main lagi sekali sebab ada unlocked special costume. Duh. Terus aku stop lagi sekali main Outbreak. Mintak maap ye RE. Semakin hari kau semakin membosankan.

Haunting Ground belum try lagi. Oleh kerana terlalu obsess dengan game-game horror, aku beli jugak Haunting Ground ni (in case Outbreak tak best, which turns out to be true).

Sampai sekarang aku masih mencari-cari Silent Hill #1. Memang tak keluar kat PS2. Ada kat PS je. Tapi cd PS kan boleh main kat PS2 (I have tried before). Again, frustrated pada Silent Hill : Homecoming on PS3. Tapi walau bagaimanapun, thanks ye sayang sebab tolong beli.

Crash Tag Team paling aku suka main sekali. Masa platform PS tu rasanya Crash Bandicoot. Tapi sama je. Racing tembak-tembak orang siap letak bom semua.. Kalau untuk main suka-suka je..boleh la..

Okay dah lapar. Nak makan. Ciaw!


|| Kadang-kadang main Yahoo Games lagi best ||



Share

0 comments:

Post a Comment