Tuesday, January 19, 2010

Sayang, nak hadiah!

Tuesday, January 19, 2010


My birthday was on 5th January hari tu. Tapi sedih tau! Sapa tak sedih kalau on your birthday tapi takde orang bagi hadiah..

Ibu - "Happy Birthday ye.. Semoga panjang umur dan murah rezeki.. Sorry! Paisa nehi!"

Cma - Dah 2 tahun postpone bagi hadiah.

Along - Tak ingat last dia bagi hadiah tahun bila.

Syafiq - Tak pernah bagi hadiah.

Adoyai... dalam family aku..aku dengan Cma yang aktif dan suka bertukar-tukar hadiah. Bukannya apa..Bagi kami..seronok! Even hadiah tu murah, tapi teruja sangat bila nampak benda yang berbungkus and you're eager to know what's inside.

Tapi disebabkan dia pun dah pokai.. Aku pun tahun ni busy nak carik kerja.. So dia dah 2 tahun la skip.

Cma : "Kau nak 2 hadiah untuk 2 tahun yang murah ke.. or 1 hadiah untuk 2 tahun yang mahal?"

Aku : 2 hadiah.

Cma: Benyek.

Hohohohoho. Murah mahal tak kisah. It's quantity! Hahahaha! Sangat seronok!





Dan walaupun lambatnya..19hb tarikh hari ni..aku dapat jugak hadiah sulung dari En. Tersayang. Yang paling-paling-paling-paling aku nak sangat-sangat-sangat.

Vincci handbag.

Happpyyyyyy sangatttttttt!!! Sebab dah lama aku mengidam hobo bag macam ni.

Thank you so much-much-much sayang! You made my day!


♥ ♥ ♥ Love you even more. Bisou! ♥ ♥ ♥



Share

0 comments:

Post a Comment