Saturday, July 25, 2009

A Dream Comes True!

Saturday, July 25, 2009


Pernah dengar tak pepatah 'Beware of what you're wishing for?'

Perkataan 'BEWARE' ni mesti orang pandang sebagai sesuatu yang negatif kan? And secara tak langsung mesti pepatah ni macam dah jadi sebagai satu warning.

But not all of them.

Aku suka pepatah ni sebab apa yang aku wish lately dah dapat. Still ingat lagi post aku yang lepas? 'Jangan Ingat Aku Kejam Okay.'? Ingat lagi tak apa yang aku wish dalam post tuh? And yeah! It did come true!

Puaslah aku membebel 44x hopefully UiTM Shah Alam bebetul tutup for a while sebab H1N1.

Owh bahagianya!

The best part : Tutup seminggu. Means cukup masa untuk siapkan assignment.
The worse part : Cuti tu ganti ngan cuti mid-term demit.


| UiTM memang cekap bab-bab ni. Halalkan jela cuti tu. Senang cite. |

Share

0 comments:

Post a Comment