Wednesday, July 8, 2009

Sara & Gang's BBQ

Wednesday, July 8, 2009


Phew! BBQ @ Sara's place. Sounds not me. Aku bukan la jenis yang campur² sangat dengan orang yang aku tak kenal. Plus bila tempat tu ramai sangat orang. Sure aku tak reti nak handle diri sendiri haha. Tapi setelah dibincang bersama Shikin jadi kami pergi la. (sebenarnya tanak jadi kera sumbang). So pix kat bawah ni lah yang dapat aku up untuk tatapan haha. XD



From left : Mat, Farid & Aisyah

* Ni kat luar rumah. And mereka-mereka yang lepak kat luar. Duh *



From left (behind) : Along, Lani, Nor, me, Shikin & Fad.
From Left (front) : Zura, Shima & Yana.

* Masa ni dah tatau nak buat apa. Nak kata makan, dah 2-3x tambah *



From left (behind) : Nor, me & Shikin.
From left (front) : Zura, Along, Lani, Shima, Fad, Yana & Sara.

* Ni masa..err..tatau nak buat apa jugak. Camera whores! XD *



From everywhere : Zura, Shima, Fizie, Fad, Aisyah, Yana, --- Sori ada yang aku tak cam sebab most of em dari kelas E hehe.

* Taken masa mereka-mereka sedang memanggang ayam. Fad asyik main kipas. Curi tulang! (sama la kite hehe) *



* Dah terlalu kenyang and nak tido tapi sebab nampak camera terus segar. Teruk tak? *



* Tak pasti Nor tengah buat apa masa ni *

Anyway, BBQ ni starts lepas Maghrib macam tu la. Nor dengan Fad fetch aku & Shikin kat Baiduri (thx!) then terus bawak pegi rumah Sara. Actually rumah tu gabung student-student dari kelas C & E. So bila this Semester admin dah start merge kelas kitorang, so dah jadi macam kelas C-E in one. Agak best! Yang paling best..dapat minum cocktail Fizie..sangat best! Memang anak dara yang rajin!

Okay dah tak larat nak update. Anyway thanks Sara & 'family' sebab organize BBQ ni. Enjoy sangat!

Daa!


| Kenyang. Kenyang. Kenyang. Ngantuk. Ngantuk. Ngantuk |



Share

0 comments:

Post a Comment