Monday, July 27, 2009

Rerun : A Dream Comes True

Monday, July 27, 2009




Seriously. I'm asking again. Have you ever heard of 'BEWARE of what you're wishing for?'

Setelah fikir panjang-panjang, aku rasa aku tak suka pepatah ni. Aku tarik balik apa yang aku cakap. 'BEWARE' is still a negative word. A warning.

Even aku cuti seminggu pun..aku tak berapa menikmati cuti yang takdelah berapa agung ni sebab die potong cuti yang lain.

Sebab suhu badan aku yang tetiba meningkat seperti orang tidak normal ni merisaukan pelbagai pihak terutamanya orang² dalam rumah aku.

Sampai je Melaka Jumaat kelmarin, aku kena paksa dengan mak aku suruh pegi klinik nak make sure aku okay.

Aku tak kisah pun..in fact aku malas gila nak pegi checkup. Tapi sebab mak aku menggunakan kuasa vetonya, so aku ikut jela.

Doctor just mintak aku amik precaution je. Pakai mask dalam rumah sebab ada baby. Sangat merimaskan aku.


*cough cough!*

" Fiza nak batuk tu make sure tutup mulut! " (mak aku jerit dari dapur)

See? Betapa teruknya pengaruh H1N1 ni padahal aku rasa aku okay je. Just demam and batuk². Pagi² bila bangun je kalau aku rasa macam tak sedap badan, cepat² mak aku pegi amik ubat paksa aku makan sambil tinggalkan Haikal sorang² meniarap haha.

Aku tamau this kind of cuti weyh!

| Aku balik² pakai mask Haikal terus menangis duh. |


Share

1 comments:

Sherry

hahaha..haruslah Haikal tu nanges.. sbb dia ingat ko ni mcm alien..dri planet mane tah..yg xade mulut..nampak kain jer kat muka..wakaka

Post a Comment