Tuesday, August 4, 2009

Confession Of A Sleepaholic

Tuesday, August 4, 2009


Aku rasa bangga dengan diri sendiri. Sebab apa eh? Sebab aku dah pecahkan record aku sendiri, tidur selama 16 JAM. Direct. Phew. Pencapaian yang boleh dibanggakan so far. Sebab teringin nak kalahkan Hua Zhe Lei (Meteor Garden).

Aku pun tak pasti kenapa. Tapi petang semalam lepas presentation MAF, aku jadi pitam and rasa macam nak pengsan. Mungkin terlalu lapar dan letih sangat-sangat. At last, Shikin teman aku balik, merangkap SKIP kelas huu.. Sejak dari petang tu lah aku tido sampai pagi tadi pukul 10am++ baru aku bangun. SKIP kelas(s) lagi untuk this whole day.

Fortunately I could make it for yesterday's presentation. Sebab mengingatkan 5% tu la aku gagahkan jugak. Ada la sempat aku amik gambar-gambar yang di-snapped dari handphone Fad ni.



Presentation semalam agak happening jugak sebab group kitorang macam ala-ala lost haha. Kami present for this SaSa business. Mesti pernah dengar kan. Group lain ada yang buat 'Batik', 'Ariani' dengan business ala-ala wedding planner? Ntah. Tatau apa nama specific dia.

| Yang peliknya aku tak pening pun lepas bangun tido tu. Ngantuk lagi ade la! |



Share

0 comments:

Post a Comment