Saturday, August 22, 2009

Mula-Mula Syapiq..Pastu Haikal..Pastu..

Saturday, August 22, 2009


OMG.

Last week aku takde mention kan..yang masa aku balik Melaka aku dapat tahu yang adik lelaki aku, Syapiq, kena chickenpox. Rasa teruk gila masa tu sebab of course la aku takut. Aku tak pernah lagi kena chickenpox.

Yang aku tahu, masa sekolah menengah dulu, kawan² perempuan aku yang kena, kebanyakannya muka berparut gila-gila.

Woh never.

Janganlah aku kena berjangkit nanti.

Tapi aku teringat cikgu Physics aku dulu cakap, setiap orang mesti kena. Tapi aku pelik kenapa semua orang dalam family aku tak kena langsung.

Eh lupa nak cakap tujuan aku post ni.

Just nak bagitahu yang the worst part is, minggu ni, Haikal dah berjangkit dengan chickenpox tu, while Syapiq is getting better.

Oh! And the worsterestest part is, Along aku kat Putrajaya pun kena chickenpox sekarang.

Anyway. Is it a bad omen? That soon it would be me?

Tolonglahhhhhhh not nowwwww tunggu lah aku abes this semester dulu......!!!


| Baru teringat tak study pape pun lagi |

Share

0 comments:

Post a Comment