Monday, September 21, 2009

Can You Keep A Secret?

Monday, September 21, 2009



Just finished reading this novel by Sophie Kinsella, titled 'Can You Keep A Secret?'.

Yang aku pinjam dari Shikin. Hikhik. Peminjam.

Cerita ni sangat lah best. Selalunya novel² yang aku beli sendiri ni..mesti makan masa bertahun-tahun nak habis baca. Tapi dah sebab pinjam orang punya..aku amik masa dalam sebulan lebih kot..? (Eh yeke Shikin?) Tu pun.. baca malam² before nak tido..masa tengah boring².. Sebab..masa aku banyak dihabiskan untuk tido. Haha.

Storyline dia menarik. Cerita dia pasal Emma, someone yang bagi aku kuat berangan² terutama sekali dalam karier dia, dan mempunyai banyak sangat rahsia (well, who doesn't, rite?). Then one day dia secara tak sengaja ter-blurt out semua rahsia dia tu pada someone yang duduk kat seat sebelah dia dalam flight. So who cares la kan, sebab dia ingat dia takkan jumpa lagi orang tu. Tapi malangnya dia dapat tahu yang mamat tu adalah orang yang amatlah berpengaruh dalam hidup dia.

Banyak benda funny dalam cerita ni. Aku paling suka sebab Sophie Kinsella ni author untuk novel 'Confession of a Shopaholic' yang dijadikan movie tu. Huh. Best².

Okay lah. Dah ngantuk. Away masuk tido dulu.


| Terbayang² Rebecca Bloomwood dalam Confession of a Shopaholic yang sengal itu |

Share

0 comments:

Post a Comment