Tuesday, September 8, 2009

Kawan Ke Kau ?

Tuesday, September 8, 2009


Dear friends...

Just a few words...

Tak payah la kau cakap kau benci backstabbers sedangkan kau sendiri yang buat aku nak muntah dengan perangai kau yang tak reti nak jaga hati kawan-kawan kau.

Tak payah la nak cakap yang kau appreciate our friendship ni padahal on some things kau biarkan aku rasa macam aku ni kat bawah tapak kaki kau je.

Don't say it is secret for some things padahal kau dengan rilex nye bercerita kat orang lain. Just don't share it with me and tapayah nak buat aku berteka-teki kat sini, macam lah aku kisah sangat apa yang kau nak cerita tu. I don't give a damn okay!

Tak payah lah nak tunjuk kan life kau tu miserable sedangkan aku tahu yours is almost perfect more than anyone else i know. Please lar!


| Almost 10 years. But it's like I just met you yesterday |



Share

0 comments:

Post a Comment