Saturday, June 13, 2009

Hangout Dan Hangout

Saturday, June 13, 2009


Oh bestnya hari ni. Rasanya tak tahu untuk kali ke-berapa dah jumpa Tuah dan Sharul. Sharul arrived at Melaka yesterday dari Kedah-Muar. Letih kan? Still he got time nak jumpa aku dengan Tuah.

Kitorang met up dekat Mahkota Parade for a few hours je. Sebab Sharul punya tiket ke Kedah pukul 9pm. So kitorang lepak dekat Coffee Bean je dekat luar tu. Having fries ngan onion rings je [even tadi aku complaint kat Sharul aku lapar sangat to death].

Hari ni tak sempat nak capture apa². By the way aku sempat ambik gambar T-Shirt Selamba.net yang dah sampai. White is pure. Cute. Simple je. The other design yang ada collar tu seems tak best haha.

" Fiza punya size S kan Tuah? "

" Eh tak la. Size M rasanya.."

" Hahhhhh??? "

Malam tu Tuah hantar aku balik rumah dengan kereta ayah dia, then dengan pantas aku terus tengok T-shirt tuh. Pheewww! Just nice. Tak besar tak kecik.

baju Selamba
Yayyy! Ini baju saya! Nampak tak nick Haibara kat atas tu?Photobucket





Owh anyway tadi sempat beli baju untuk Haikal! Looney Tunes punya. Ada discount. Oleh kerana geram baju² tersebut cute sangat, so aku rompak sehelai. Murah je hehe.

(Rasanya dia dah naik bus kot..gonna miss him so much..)

" Sapa? " Tah tak tahu dari celah mana kat otak aku ni tanya. Haha

" Sibuk jela! "


| Letih tapi happy! |

Share

0 comments:

Post a Comment